فردا با حضور معاون امنیتی و سیاسی استاندار آذربایجان شرقی؛

طالب‌پور فرماندار جدید شبستر می‌شود

خبرگزاری فارس: به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی فردا بیست و هشتم مرداد با سفر به شهرستان شبستر و شرکت در شورای اداری این شهرستان منصور طالب‌پور را به عنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر معرفی می‌کند.

سعید کاشانی فرماندار فعلی شهرستان شبستر به دلیل بازنشستگی با این پست فردا از فرمانداری این شهرستان خداحافظی می‌کند و مراسم تودیع وی نیز فردا برگزار می‌شود.

منصور طالب‌پور متولد سال 1353 در عجب‌شیر و لیسانس جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تبریز در سال 78 و فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد زنجان سال 92 است.

وی دارای 19 سابقه خدمت بوده و  پیش از این نیز کارشناس مسؤول سیاسی- اجتماعی و انتخابات فرمانداری شهرستان هریس، بخشدار خاروانا، کارشناس هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی، شهردار عجب‌شیر و رئیس گروه امور شهری استانداری آذربایجا‌شرقی را در کارنامه خود دارد.

تغییر 3 فرماندار در مرداد 95

گزارش فارس حاکی است، در پنجم مرداد یدالله الهیاری فرماندار جدید شهرستان آذرشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

در چهارم مرداد هم صابر تقویمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان هریس در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

همچنین در این روز علیار راستگو فرماندار جدید شهرستان مرند در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

منبع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950527001329

خاروانا نیوز: همانطور که مردم عزیز منطقه استحضار دارند، جناب آقای طالب پور مدتی در پست بخشدار خاروانا خدمت می کردند. اهالی منطقه و شهر خاروانا خاطرات خوب و خوشی از ایشان داشته و رضایت فوق العاده ای از خدمات وی داشتند. جا دارد به عنوان عضوی از منطقه غنی ولی محروم خاروانا از زحمات ایشان قدردانی نموده و ضمن تبریک به مناسبت انتصاب ایشان به عنوان فرماندار شبستر، برایشان آرزوی توفیق و سلامتی داشته باشم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: